Hur många gånger kan ett hjärta krossas men ändå fortsätta slå ?

Vännerna hjälper inte.
Musiken är inte tillräckligt hög för att tränga bort alla tankar. Jag hör bara en blandning av elaka tankr och bra musik från Alkline Trio. dom jävla tankarna vill verkligen inte bort från mig idag. Jag vet inte vad jag ska ta mig till helt ärligt. Sitter med mina skullcandy, kan inte få volymen högre. Jag försöker att stänga inne mig i min bubbla igen, men tankarna frstör alla mina försök. Är det dags nu`? Är det dags att ge upp nu? Jag orkar inte längre. Ingen finns här, ingen som kan klara att stå för två, Egoism. Ingen förstår att jag har känslor, att jag har ett hjärta som slår, att jag är av kött och blod.

Jag är ingen jävla leksak, som ni kan plocka fram hur som helst. Att du bara pratar med mig gör ont?! För jag vet vad s kommer att hända inom några dagar, kanske timmar. Du lämnar alltid mig. Du gr alltid något som krossar mitt hjärta igen. Man klarar inte att falla till botten hur många gånger som helst.

Kommentarer
Postat av: mia

fiiiiiiiiin blogg:D

2009-10-26 @ 21:36:50
URL: http://kclp.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Okej, vad spännade :)

Jag gjorde en massa skoj i helgen jag med, lite fest och film och sånt.



Allt bra med dig idag då ?



Kraam!

2009-10-27 @ 09:36:54
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0