Idol`?

Hej bloggen!
Dålig update? Ja, lite faktiskt. men jag somnade innan, var helt slut! Och sen var jag ute med. Var lite med Arnel, vi träffade en massa folk. Gezim, Jafahr, Filip och Robert. Vi chillade loss. Hahah, Robert trillade, och jag dog av skratt, såg helt kul ut.

Vilka kollar på idol idag? Jag sitte rfaktiskt och kollar just nu! Jag älskar verkligen Rabih, han är så söt. Och hans röst! Trodde verkligen inte att han skulle klara av rocken, men det blev skit bra. tror at jag ska rösta lite mycket på honom, eller vad säger ni?

Nej, nu ska jag kolla vidare på idol, sen ska jag nog spela lite Café world! Helt beroende ;)
Pusstja bitches, lots of love!

Kommentarer
Postat av: F R I D A M [freedom]

Håller inte med, Calle är lätt bäst! :P

2009-10-24 @ 03:30:11
URL: http://fridam.se
Postat av: Mia

RABIH ÄR BÄST :)

Calle kan åka ut!! ;p

2009-10-24 @ 19:56:17
URL: http://mmiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0