JAG ÄR FRISK NU

God morgon! Eller god kväll kanske.. Hahah. Skönt var det att sova iaf. Jag var helt förvirrad när jag vaknade. Trodde jag hade somnade på dagen, och sovit hela natten, så jag hade missat en hel dag?! Mer panik fick jag när jag inte hittade mobilen och sprang runt som en galning för att jag inte visste hur mycket klockan var. Men kom ju så småning om på att jag kunde kolla på datorn, haha. Då var klockan 10 i 6. Jag b lev väldigt lugn!

Jag gick ner och åt, var tvär hungrig. Njöt värsta mycket av maten. Mamma kollade på mig som om jag var en idiot. Höll på att dö.

Men nu är jag frisk igen, det är något fel på mig seriöst. Jag kan må hur dåligt somhelst, ha feber och allt. Sen somnar jag, och när jag vaknar är jag hur frisk som helst. Ska faktiskt FÖRSÖKA vara hela dagen i skolan imorgon. Så jag ska faktiskt läsa kemi snart, jag är hur dålig som helst på det. Men som tur har jag Stefan i det, han förstår mig och så. Like it.

Vad har alla gjort idag då?

Kommentarer
Postat av: monia ♥

hej! :) Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett set TANDBLEKNING! Scrolla ner några inlägg i min blogg och var med & tävla du också :)

2009-10-06 @ 19:26:53
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0