Jag mår bra nu!

Nu har jag sovit i några timmar, jag har duschat (Y) Mår riktigt primna, men är fortfarande super trött, ska snart sätta igång en mysig film eller något :)
Blir en riktigt tidig kväll idag, men det är ju skönt ibland!

Det var en riktigt fullpackad helg, jag vilade ingenting typ, höll igång en hel helg! Men det värsta var ju att jag somnade till i kyrkan idag, haha! Men när man somnade vid 6 i fredags, och steg upp vid 11, var uppe till halv 1, vaknade vid 9 idag, då är man ganska trött. Men jag sov ju typ.. 5 timmar innan. Nej, nu ska jag hämta dricka, sedan sätta på en film

Nu får ha en fortsatt trevlig dag! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jasså okej, trevligt. :)

Jadu jag ska väl inte göra så mycket, men jag ska nog färga håret men är osäker på vilken färg jag ska välja.



Så vilken färg tycker du, blondt eller svart ? Bilder finns på min blogg.



Allt bta med dig då ?



Kraam!

2009-10-19 @ 13:39:12
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Nelly

hehehe vad har du gjort hela helgen då ? :D

kram kram

2009-10-19 @ 14:23:20
URL: http://niwy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0