Konstig natt..

God morgon små vänner!

Visst är det underbart med höstlov? Att bara sova så mycket man vill och ta det super lungt, det är det bästa jag vet tor jag? Haha. Somnade tidigt igår, eftersom allt på datorn var tråkgit, så jag kollade film, somnade ju självklart till filmen.. Drömde en helt konstig dröm! NI vet att jag brukar spela Café World? Hahah, man kan ju typ ha grannar där, jag drömde om det. Att jag ringde en massa folk och frågade om dom ville bli mina grannar ♥

Efter som det är kyrka idag, så måste jag nog snart börja fixa mig. Leta kläder och skor. Ska se om jag kan ha mitt hår nedsläpt idag, har det uppsatt så ofta nu. Iaf, det blir dålig update. För jag har ingen mini laptop som jag kan ta med mig överallt, men ska försöka fixa det faktiskt. Hihih!

Pusstja bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0