Livet är hårt.

Var ute en stunds nyss, pratade med Molly. Är ltie förvirrad och får panikattacker med jämna mellan rum. Usch!
Jag som var så glad över det innan, kan inte borde vara riktigt så glad över det. Det känns hur konstigt som helst, men jag var ändå inte redo. Nog lite därför jag var så deprimerad innan. När det hände innan diag, var det om en stor fet sten flög bort från mig. Så jäklans bra kändes det. Men det känns dock inte lika bra nu. HM!

Liver och svårt att förstå ibland! Men nu ska jag duscha och få lite värme i kroppen. VSi hörs senare. Lots of love!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Går du gymnasium nu eller hur gammal är du förresten :o?

2009-10-07 @ 18:48:56
URL: http://twistedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0