ÖVERNATTNING HOS JOSEFIN

Hejhej finisar!
Har inte haft tid att uppdatera, har egentligen inte det nu heller. Men får vara lite snäll och skriva ett litet inlägg och berätta att jag lever!
Har varit i Markaryd hela dagen, har ju varit i skolan också! Var hemma hos Oskar ett tag också, det var fett trevligt. (BILDER KOMMER IMORGON!) I know you love it! Ehhehe, men ska kila nu. Josefin tycker att jag är tråkig, huhu. Sk kanske kolla på film tror jag? Sover ju självklart här med, så jag skriver väl när jag är hemma igen. Det blir bra. Eller?
Men ni får sova så gott, och dom som redan sover: Hoppas att ni sover gott.

LOTS OF LOVE!!

Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; aw ^^

Har nyss vaknat haha ^^'

2009-10-03 @ 09:02:02
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0