Update från skolan!

Hej allihopa!

Nu sitter jag i skolan, har nästan gjort färdigt ett arbete om Katrina Von Bredow, riktigt bra är hon. Jobbde med Emma i klassen, riktigt trevligt :)

Jag kommer inte uppdatera idag, eftersom direkt nä rjag komme rhem från skolan kommer Farbror Blå hem till mig, yey. Haha, jag har inte gjort något jag lovar! Sedan ska jag jobba faktistk, saknart alla barnen, tror också att det ska vara alla barnen tillsammans idag, riktigt nice. Men nu måste jag gå.

Pusstja bitches!

Kommentarer
Postat av: Nelly

varför ska dom komma hem till dig då om du inte gjort nåt bus ? :Dhihihi



Den låter ju lite hemsk den boken :S

2009-10-13 @ 11:21:33
URL: http://niwy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0