Alla behöver prata ut ibland, inte sant?

Nu är jag hemma. Hade en väldigt trevlig stund med Moa. Ändrade tankar, och allt vad jag egentligen tänkte på. Visst är det bra om man har något att vrkligen prata med, när som helst var som helst? Någon som alltid får en på bra humör, även om man är hur nere och ledsen som helst! Alla borde ha någon sån kompis. Men nu måste jag göra tyskan, kan fortfarande inte gloserna, och har engelska också, har inte ens öppnat boken än .. får väl sitte uppe hela natten tills jag kan, eller vad säger ni? ;) Hahah, ska iaf tvätta bort mitt smink nu, sätta upp håret och sedan göra mina läxor. Vi hörs imorgon! Ska se om jag hinner blogga lite innan jag sticker till skolan, det hade faktiskt varit jätte bra. Hoppas att jag inte ska stressa imorgon .. kör nog på mys kläder, älskar det! Hahah, vääääldigt stora byxor, linne och en kofta, that's it liksom. Nej, nu msåte jag verkligen gå. Loveu cuties! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;P



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-10 @ 09:06:29
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;P



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-10 @ 09:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0