DOM SKAR AV MITT FINGER!

God morgon, finisar! ♥ Sovit gott?
Det har jag iaf.. Fast drömde så konstigt att jag inte ens kommer ihåg vad jag drömde. Haha! Men  nu har jag klätt på mig, satt på 9 naglar, har bara en kvar, hihi! Efter det ska jag nog sminka mig lite, och sätta upp håret! Jag tänkte såhär .. om jag inte plattar håret på hela veckan, så kanske det mår lite bättre? Och själcklart så ska det luft torka! Hoppas det blir bra.
Jo .. jag tänkte uppdatera igår, men när jag skulle skriva, så ville inte datorn som jag ville. Så jag blev lite sur och stängde av den! Men skulle typ bara ssäga godnatt och sådant. Hihih.
Nej, nu ska jag allt gåå. Hoppas ni får en sper bra dag i skolan/jobbet, eller där ni ska tillbringa dagen! :)

Kommentarer
Postat av: emmiy

så bra :D!

2009-09-14 @ 16:28:00
URL: http://ememelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0