Herregud, hur ser dom ut?

Okej, nu ska jag försöka förklara lite bättre vad som hände igår, och idag, självklart!
Igår efter skolan, så följde Matilda med mig hem, gottgott! Vi stressade väl liite, jag gjorde det, men ändå segade jag mig.. jag är ju lost! Duschade iaf, rakade benen osv. Skar mig tuuuusen gånger, kände mig allt som en liten emo. Max och Isak kom hem till mig med, hade det trevligrt och så. Vid 7 tiden så åkte vi ner till byn, träffade en massa folk, kändes ganska pinsamt, eftersom vi spelade fjortisar/emosar eller något. Hade värsta korta kjolen på mig, push-up och ett linne, knästrumpor med, hur fins var itne det?! Hahah. Kom det 'saftis' vid .. 8? Där gick vi in och ägde hela skiten, men dock blev det trkigt ganska fort. Hade fight med en random, sjukt kul. Träffade några trevliga människor, Simon och någt anant. Kommer verkligen inte ihåg :o, vi var hemma vid .. halv 2 kanske? Då kollade vi på film, men somande ganska fort. När vi vaknade var vi hur varma som helst, solen hade hittat fram igen! Blev värsta lycklig. Vi latade oss i en timme .. Huhuh, efter det så fixade vi oss lite, cyklade till GRÄDDBULLEN, köpte lite godis och så. Cyklade in till byn och fixade lite saker! Sedan till CLUB BANANA, haha! Efter dt så cyklade vi hem, kollade film och myste. Sedan till ramperna, och träffa Isak, hem och äta efter det. Sedan kolla film igen, mysa sönder, hihih!
Här kommer iaf bilder.


Här sov jag på riktigt, var så sjukt jäklans trött!

Kommentarer
Postat av: Sabina

okej samma här (: vad ska du göra imorgon då? kram

2009-09-19 @ 21:47:39
URL: http://sabinalindquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Partille Johnny typ hej hej :P Hahah :)

2009-09-20 @ 08:59:04
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Heta tjejer, bild två var het;) (har dom msn?)HAHAHA



fin blogg<3

2009-09-23 @ 18:00:32
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0