HERREGUD, JAG SE UT SOM EN TATTARE!

Hejsan!
Jag vet att det var dåligt ppdatering idag. Men jag har typ inte varit hemma. Varit med Matilda hela dagen. Cyklat rundor och haft jätte kul. Jag orkar inte ens skriva vad vi har gjort! Det är såhär .. om jag är helt stilla, blir jag jätte trött, men om jag håller igång, så är jag hur pigg som helst, men sedan när jag sätter mig så blir jag sjukt trött och vill bara sova, som nu då tex! Hahah, det är komstigt. men det är bra ändå. FAKTSIKT!
Såhär såg jag ut idag:

Hål i byxan har jag med, dock är det .. 10 gånger så stort nu. tror nog att jag ska slänga byxorna, lite senare.
Någon dag snart, då ska jag nog shoppa, men inte byxor. JAg gillar inte byxor, tights ftw! Men ska handla lite koftor, och kanske några skor osv. ÄLSKAR SKOR. Huhuh. Nej, nu måste jag läsa mitt arbete om JERUSALEm, som jag ska ha redovisning om i morgon. Tråkigt. Men vi hörs. loveu!

Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

söta brillor =) allt bra? =)

2009-09-17 @ 22:07:26
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Krystal

haha älskar brillorna! var har du köpt dem?

2009-09-21 @ 19:35:01
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0