I ♥ humor!

Hej sunshines! ♥

Tänkte lägga upp en jätte rolig bild som jag hade fixat och allt. Men det gick inte! Så jag tänkte att jag kanske kunde kopiera det roliga och sen klistra in det här?! 

' säger:
Boys are stupid, that's why we love 'em!
- matilda säger:
that's true.
' säger:
i know ..
- matilda säger:
fuck them ! we don't need boys!
' säger:
NO! Hahah, TA MIG PÅ BRÖSTEN MATILDA, TA MIG PÅ BRÖSTEN!
- matilda säger:
haha! OHYEAH!
' säger:
MEN GÖR DET DÅ!!!
' säger:
omg, jag är fasiken sjuk!
- matilda säger:
hahahahhaha! omg, ska du skrika så t killen du ska ligga me osså eller?! typ wannabe ****
' säger:
Hahahahhaha, nej? Jag ska ju bara skrika så till dig
- matilda säger:
hahah!
- matilda säger:
fett me najs ju!
- matilda säger:
jag bara "JAAA!"
- matilda säger:
alla killar bara "wtf?!"
' säger:
och du bara, tar mig på brösten, och alla killar blir helt galna
- matilda säger:
hahahahhha! ofc! det bara sprutar rundor
' säger:
omg, ja!
Btw, det du vad jag skulle vilja göra på ****? (läste på gaybloggen )
- matilda säger:
aah ?
' säger:
Lust att köra in hela Globen i henne så hon blir totalspräckt.
- matilda säger:
HAHAHAHAHAHHAHA!
- matilda säger:
OMG! dagens i-landsidé
' säger:
fy fasiken vad kul
Nu måste jag på toa ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0