i like.. what?!

Nu är klockan snart 9, och jag har inte gjort min läxor än ..
När jag kom hem, så åt ja glite, kollade lite på tv. Uppdaterade bloggen lite fort. Sedan la jag mig i sängen, kollade på film, och somande! Sov i 2 timmar, mamma blev lite rädd, eftersom jag inte svarade när hon pratade med mig, så hon sprang upp. Så började hon skratta för att jag låg och sov .. Iaf, jag har blivit förkyld. Blev det medans jag sov, måste seriöst sova med två täcken, annars blir jag förkyld .. Det är lite konstigt med så är det! Kollade ju på en grej på YT, herregud! Säger bara .. I LIKE BUG BUTTS AND I CAN NOT LIE! Hahah, nej nu msåte jag plugga, vi ses sötnosar! :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-09-11 @ 21:01:35
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0