I ♥ min säng!

Hej beauties! Sovit gott?
Det har jag iaf, älskar min säng, den är typ mitt allt! Hahah, somnade till den där filmen igår, mitt fredags mys åt jag knappt, haha, lost är jag! :)  Idag så är det en helt okej dag, får inte säga, för det är hemligt. Så .. jag berättar imorgon ;)  Hoppas allt blir OK iaf .. nej nu måååste jag duscha, känner mig äcklig, undrar varför?

Oh, ni vet det där lilla depp inlägget för några dagar sedan? Jag har ingen aning om vad som är fel på mig. I skolan, så nöp en mig i sidorna, kärlkeshandtagen, och jag började nsätan gråta för det? Jag kollade på OTH, har kollat på det 3 gånger innan, hela serien då, jag började stor böla, över altl luke skulle flytta iväg? en sån liten grej och jag gråter så jag knappt kan andas .. hm, välrden är konstig ..


en ny vaken mig, vit ser jag också ut att vara, att solen kan förstöra så mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sarahadil.blogg.se

2009-09-05 @ 10:45:23
Postat av: Anonym

alla har sådana dagar ibland

2009-09-05 @ 11:14:18
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0