JAG HAR TRÅKIGT, OKI?

någon som..
förstår dig: Matilda
du saknar: Josefin
du längtar efter: Viktor, tror jag
du hatar: huhuhh

vem..
kramade dig senast: Lillebror
pussade dig senast: Viktor
ringde dig senast: Morfar
ringde du senast: Mamma
var hemma hos dig senast: Matilda
var du hemma hos senast: Charlotte!

har du..
några kärleksproblem: Nje
ätit något idag: Macka!
pratat med någon idag: Japp!
gråtit idag: Nej
skrattat idag: Om jag har

jag..
är singel: Vet inte? :|
vill ha: Mat
är rädd för att bli övergiven: Ohja ..
svär ofta: Typ aldrig
sjunger i duschen: Kan hända ..
är en morgon person: Lite faktiskt
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Javisst, om det var ett vad.
är kär i kärleken: nej
skrattar åt mina egna skämt: Ja, dom är ju så jäklans kul?
vill ha barn: Jajamensan, bebisar är så mysiga!
skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: Nej,

har du..
glasögon/linser: Nej
piercingar: Ja
pojk/flickvän: Vet inte
jobb: Skolan?
färgat håret: Japp
bra självförtroende: Kan hända
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
varit kär: 1 gång, haha
dumpat någon: Ja
gjort något olagligt: Ja
somnat i skolan: Nästan
brutit ett ben: Nej
sett en fallande stjärna och önskat mig något: Japp!
gjort något jag lovat mig själv att inte göra: Jao
smugit ut utan lov: Nej
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Många gånger, tyvärr
en hemlighet som ingen vet: Ja
sovit en hel dag: Typ
somnat gråtande: Ja

brukar du..
titta dig själv i spegeln: Mh
ha ångest: Nej
drömma mardrömmar: Ja, ibland
klä dig i svart: Aldrig typ
hata folk: Hahah, det händer!
lita på folk: Har väldigt svårt för det ..

sista person som..
sov i din säng: Matilda tror jag :o
fick dig att gråta: Hahah, Sebbe :o
skrek på dig: Ingen (:
du fick sms från: Linus


Kommentarer
Postat av: En isprinsessa

Sv: Ja precis hehe :)!

2009-09-16 @ 16:56:25
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/
Postat av: Sabina

skönt att höra! med mig är de toppen :D

vad ska du göra ikväll då?

kram

2009-09-16 @ 16:58:36
URL: http://sabinalindquist.blogg.se/
Postat av: Anna-Viktoria

Snor listan ^^

2009-09-16 @ 18:25:08
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: sanna

haha jo så brukar det vara här också men jag tror att hon har tröttnat lite på det och säger att jag måste spara lite (A)

2009-09-16 @ 18:35:51
URL: http://saanis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar dig med sötan.

2009-09-16 @ 19:13:48
Postat av: SANNA

Hej! :) allt bra? KRAM :)

2009-09-16 @ 22:32:07
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0