SASSY

Nu har jag målat    naglarna, väntar på att dom ska torka, så jag kan hoppa in i duschen och raka benen! Funderar på att ta ett bad idag ist .. ja. Jag ska bada. Men detta nagellacket tar typ 10 år på sig att torka, suck! Så får vänta ett tag till, en det skadar ju aldrig. eller nej, jag duschar, hahah! Kan inte bestämma mig. har bestämmt vad jag ska göra i helgen, hur bra är inte det?

  • Matilda följer med mig hem.
  • Vi åker till TG
  • Jag sover hemma hos henne

Sen vet jag inte, men det är ju trots allt en början!


vad tycker ni om mitt nya nagellack? Posen är ju snygg med!


Kommentarer
Postat av: MARIELLE

sv; kul men svårt att plugga på :O

2009-09-24 @ 19:59:54
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/
Postat av: MARIELLE

sv; nej men det är iaf mycket bättre än spanska som jag hade förut :O

2009-09-24 @ 21:23:27
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0