Marknaden!

Hej fina bloggläsare!
Förlåt för väldigt dålig uppdaterig! Men igår, så han jag inte, och har nästan precis kommit hem.
Om ni undrar, så var jag i Markaryd igår och idag! Fixade mig nästan direkt efter att ha kommit hem, duschade och rakade benen. Matilda satt vid datorn medans jag duchade osv. När jag var färdig så fixade vi oss, valde kläder och hade det trevligt. Spelade lite kort och skrattade loss! Hahah, vid 6-tiden åkte vi in till Markaryd. Direkt när vi kom fram, fick vi höra ' ta det lungt ikväll tjejer! ' , lite kul faktiskt. Vi gick iaf till Alexander, där var det fullt ös, var en massa trevligt folk där. Var där i någon timme, gick in till marknaden sen, det var väl trevligt, tills jag ville hem. Hahah, men sedan blev det kul igen. Mendå började alla bråka?! Tyckte så synd om Daniel .. Tyckte så synd om honom, att jag nästan började gråta, sedan började alla krama mig, då brast jag i stor gråt! Jag skrattade dock samtidigt, så alla andra skrattade åt mig. Men som tur var det en person som kramade mig och tröstade mig, loveu!
Träffade en massa trevliga personer. Lottan kom med till slut, men vi gick hem en kort stund, eftersom det både var kallt och tråkigt! Somnade nästan direkt, efter att vi borstat tänderna. Sov jätte trångt, men det var mysigt. Charlotte skulle ju upp tidigt, så vi sov lite själva hemma hos henne, medans hon jobbade. Gick rnt lite på markanden, var där ganska länge faktiskt. Men det var jätte trevligt!Ah, och nu är jag då hemma? Finns nog inte så myket mer och säga, bilder kommer imorgon när jag är hemma. För nu ska jag kolla på tv. Loveu!

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; de va så lite ! :D <3

2009-09-12 @ 23:20:54
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0