Vad har hänt med farbron som alltid cyklar?

Ni vet när jag skrev lite om den försvunna mannen? Tänkte skriva ett inlägg om honom nu.

Jag tycker det är läskigt, det tycker alla andra också. Jag bor i världens minsta håla, efter traryd! Hahah. Här händer det inte alls mycket, omman vill ha kul så får man göra det kul. Det är en affär här, en kiosk, tre pizza butiker, 2 hårfrisörer, ett 7eleven. Ni fattar, inte alls stort!
Men det ärsåhär, en man, gubbe kanske man ska säga. har försvunnit. Han är 91 år gammal, och ingen hittar honom, och det tycker jag är läskigt. Han cyklar alltid, Tänk så har han cyklat och trillat? Han är vääldigt rik. Tänk om någon har rånat honom? Dödat honom? Slagit honom?
Isf tycker jag att det är lågt. Han brukar cykla till Osby, och det är ju några mil. Man tror att man har sett honom där. Men ingen vet. Eftersom det är en så liten by vi bor i så tycker man att han borde dyka upp snart?
Jag menar, det bor ca 1000 människor här. Hoppas han kommer fram snar iaf, stackars gubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0