Kan inte sova!

Ligger i sängen och smågråter lite. Såg nyss Pojken med randig pyjamas, eller något sånt. En sjukt bra film som jag tycker att alla borde se. Klarade knappt inte av att se den. För man anade ju lite vad som skulle hända..

Men iaf, jag kan inte sova. Vet att jag måste sova. För jag ska upp om 7 timmar duscha och sånt. Vill gärna inte somna i duschen, vilken jag har gjort ett antal gånger! så typiskt mig =)

Imorgon så har jag engelska prov, inte nis alls.. Jag kan faktiskt lite. Men måste öva lite mer. Så ska göra det så fort jag är färdig med detta inlägget. Och sen efter provet så har jag sånt där samtal med läraren som man han en gång per termin. Det brular oftast gå bra, hoppas det gör det denna gången med. Jag har inte ens läst mina omdömmen, kanske borde vara bra att göra det.. Hahah, men jag orkar faktiskt inte. Får väl göra det imorgon lite fort.

Men ni får sova så gott, tror att dom flesta redan sover. Men ja, puss! ♥


Jag har ett spel på min mobil. Och det är liksom bara att skaka mobilen, sen se vad som händer! Hahah, nej, men det är tärningar, det går inte ut på något speciellt. Har legat och underhållt mig själv med det i säkert 20 minuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0