skolan imorgon!

Varit i Turkiet i en vecka. Galet skönt. Fast äckligt varmt också. Älskade killarna som jobbade på hotellet, 'det finns bara hårig turkar' .. ja det kan ni stoppa upp någonstans :) Finns svenska killar som är hårigare än turkarna!
iaf, hade en sjukt bra vecka, tills mitt ben blev gipsat. Dock var det två dagar innan jag skulle hem, så jag överlevde.
Jag hoppade på en sorts studsmatta, det var många studsmattor i en, man kunde hoppa i mellan dom osv. Och det skulle jag göra. Jag klarade det, men som landade jag fel med foten, det knakade satan. Och foten blev helt svullen. Tillvbaka på hotellet så la vi is på den och det blev bättre. Dock grät jag hela natten pga smärtan. Så på morgonen blev det att åka till sjukthuset. Uppmanar alla som är utomlands att ta det försiktigt så att ni nt kommer till sjukhusen där, dom var helt oförsiktiga, och jag skrek av smärta..

Menmen! väl hemma igen, så möttes jag av regn, åska och blixtrar! jag sprang runt i shorts och frös .. Men så fort jag kom hhem så bytte jag om och åt, svensk mat, ÄNTLIGEN. Sedan drog jag till Mrd, träffade allt folk. Stannade över natten där. Från söndag till måndag sov några vänner här, sjukt trevligt. Följde med till mrd igen, och sov där tills idag.

Imorgon börjar skolan igen, kan ju säga att jag nt längtar så jätte mycket. Eller, om jag nt hade haft Nationella prov och mitt livs val till gymnasiet så hade det varit ok att börja skolan igen.

Duschade nyss, har fönat håret och sånt, ska platta det så slipper jag göra det imorgon. Sen ska jag lägga mig och kolla på tv, äta lite kanske. Sen ska jag allt sova. Dom senaste dagarna har tagit all kraft ur mig, vill bara ligga och mysa i sängen i några dagar nu..


jag med mitt gipsade ben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0