Hos bästavän

I lördags blev det party.
Jag hade kul ibladn& ibland inte.
& så är det ibland!

Bästavän kom hem till mig lörsdag.
Vi dampade & var söta.
Bilder kommer ikväll, när jag är hemma.
När jag vaknde igår, fick jag ett sms från Sannsi
Som undrade om jag ville följa med & shoppa, självklart ville jag det.

& bästavän ville med följa med, så hon hängde på!
Asswarmer var snäll & körde oss.
Han fick stå ut med  tre galna tjejer, woho!
Men han får skylla sig själv..

Vi hade jätte kul iaf.
Vi var hemma hos Asswarmer & Filip kom dit en sväng med.
Vi kollade tv & hade det roligt.
& vid 11 tiden åkte vi till Donken & käkade nattemat!
Så det fivk bli donken två gånger igår ;)
Men det var kul.
& det kändes bra att skratta så mycket att tårarna rann.
Ni är bra people!

Jag sitter hos bästavän nu.
Tvingar henne att lyssna på min musik som hon hatar.
Men hon älskar mig & går med på det.
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen bredvid henne :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0