Jag saknar min Storebror!

Idag saknar jag allt. Allt som var då. Det känns som att det var enklare då. Det var enklare att leva, det var enklare att existera. Det var inte så svårt att andas, det var inte så svårt att bara finnas till. Jag saknar bästa vän. Då var det vi, du & jag. Du & jag mot världen & ingen kunde stoppa oss. Inget kom i vår väg. Om det gjorde det, mosade vi grejen med vår pansarvagn, typ. Och jag saknar att kunna prata med ***, det kändes alltid mycket lättare efter att ha pratat med dig. Du lyssnar, du lyssnade & förstod. Jag berättade hela mitt liv för dig & du lyssnade & avbröt inte för en sekund. Som att du gillade & lyssna. Att bara stå där med dig var så sjukt bra för stunden.. Jag saknar sommaren. Då var allt så lätt! Jag saknar min "storebror", du är så sjukt bra. Du kom & tröstade mig när jag var så sjukt ledsen, & du bara höll om mig & torkade bort mina tårar. Du var så jäkla bra, just då var du allt jag behövde. Jag & min storebror, vi var så bra. & du fick mig alltid o skratta när jag behövde det. Jag saknar dig storebror & jag älskar dig! Jag saknar mina albaner. Som jag var med hela tiden. Vi gjorde alltid galna saker. Ingen kunde stoppa oss när vi var i farten. Jag vill ha en tidsmaskin. Åka tillbaka & rätta till det som gick snett. & göra så att det fortfarande skulle vara så som det var då. Jag skulle mått så bra då. Göra galna saker med bästavän & poodie. Prata med *** när jag har en klump i halsen & bara vill bli förstådd. Bli kramad av storebror då & då. Bli vild tillsammans med mina albaner. Om det alltid hade varit så, då hade jag gått runt med ett leénde på läpparna hela tiden.
Tror att jag saknar min storebror mest.. Jag förstår mig inte på dig ibland. Ibland är du så bra & ibland vill man döda dig. & jag vet aldrig vad du vill. du är svår att förstå.. Men du är så otroligt bra. Dina sms ibland är så jäklans bra, dom får en på bra humör så lätt. Jag fattar inte vad du vill. Men jag älskar dig & du betyder så sjukt mycket för mig Storebror. Hoppas att du läser detta nu. Du är bäst & jag behöver dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0