Film maraton

God kväll kära läsare!
Dålig update? Jaou! Jag var ju på film maraton inatt, kom hem vid halv 10, sen gick jag och la mig, sov tll 5 och sen har jag bara degat. Och nu tog jag tar i mitt liv och tänkte uppdatera lite!

Film maraton är nog inte riktigt mig grej. Kollade på en film typ. Resten av tiden så pratade jag med trevligt folk, smsade, pratade i telefon, drack energi sak, hade tjej snack osv. Chillade typ. Jag somnade någon gång med, på leta stackarn, hahah. Vaknade första gången av att någon sa: ELIN  sover. Trodde att det var värsta akut eller någonting. Somnade om efter ett tag.

Jaou, det var nice iaf. Men inte riktigt min grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0