NEEEEEEEEEEEEEJ!!!

Detta är ju inte sant.. Får damp nu.............

Jag har ju varit sjuk, så har inte sminkat mig på en vecka, kanske lite mer. Men iaf. i torsdags tog med foundation slut! Och jag har helt glömt bort det. Sen nu tänkte jag sminka mig lite (för att idag har jag klätt på mig och satt upp håret i en gullig toffs, min pyjamas ligger äntligen i tvätten, huhu). Och så är den slut. Och jag har ingen annan :(
Och ingen annan i familjen har just den, min syster har någon puder skit. Men använder aldrig puder, usch på det! Blir galen nu, Jag mååååååååste ha.....

Och eftersom jag bor i en liten, jätte liten, by. Så finns det bara ica här. Hahha. Så fattigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0