Svar på tal!

HEJ says;
Asså din blogg är tråååkig!!!! LÄGG UT FLER BILDER!

Svar; Ja, den kanske är tråkig. Och jag kanske inte har så många bilder nej. Men jag har inget att ta kort på, Jag har varit sjuk nu, jätte länge. För två veckor sedan, var jag sjuk i en vecka. Så jag var ju inte i skolan, jag låg bara hemma och kollade film och tog det lungt! Och jag vill gärna inte ta kort på mig själv när jag är sjuk ohc ser helt lost ut. Sedan var jag 'frisk' i en vecka, och så var det skolan som tog upp min tid, hinner inte ta kort när jag måste plugga och jobba ifatt en veckas skolarbete! Ppå helgen var jag med Matilda, hela helgen. Vi bloggaste en-två gåner på hela helgen, that's it. Hade inga bilder jag ville visa heller. I måndags blev jag sjuk igen! Och jag är det fortfarande. Jag tänker inte lägga ut en massa ego bilder på en väldigt trött tjej som sitter i soffan och gör läxor.

Och det är min blogg, jag kanske vill att ni ska läsa det jag skriver och inte bara kolla på mina bilder. Jag lägger ut bilder när jag känner för det, och inget annat. Och om den nu är så tråkig, så behöver ni för fasiken inte läsa den. Det är liksom inget tvång att läsa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0