förlåt!

Förlåt för väldigt dålig update! Men har haft väldigt mycket läxor och liknande. Har jgort saker från skolan som jag inte ens behöver göra, så jag ligger lite före. Vilket känns skönt! Kommer ha mycket att göra nu dom närmaste veckorna, på vardagen blir det mest skolan, och på helgerna blir det vännerna, så har nästan aldrig tid till att uppdatera. Vilket käns lite tråkigt. Men ska försöka uppdatera när jag har tid, som nu! Fast jag borde egentligen sova nu. Och det ska jag göra nu ned. Så puss hej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!



Nu har jag lagt upp en tävling i bloggen där du kan vinna ett fint berlockarmband! Mer info finns på min blogg. Delta gärna :)



Kram /M

2010-01-21 @ 18:45:36
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0