Helt otroligt!

en random människa addade mig på msn för en stund sedan.. Så fårgade jag vart han hade fått min msn ifrån osv. SÅ SA HAN LUNAR! Jag menar, vem är inne där nu för tiden? Ingen alls. Jag hade helt glömt bort den skiten. Så jag gicknin där fort som f*n, men kom inte ihåg mitt lösen, men jag fixade det till slut. Och gissa vad jag hittade?! En massa gamla bilder! Har helt glömt bort dom ..


jag för ett år sedan, den 7 november! Och jag kommer ihåg datumet och allt. Hände en speciell grej den natten/kvällen!

Jag någon gång för ett år sedan, oktober tror jag. Skulle till det älskade björket. HERREGUD!

Ja.. Jag har med varit blond, denna bilden är lite mer än ett år gammal!

Kommer ihåg hur glad jag var för denna tröjan! Nu ligger den i soperna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0