Lyckad kväll igår!

Hej finisar!
Igår när jag kom hem så skrev jag, men internet dampade, så jag sket i det.
Så tänkte bara skriva lite kort vad som hände igår!

Först var det ju självklart mys med familjen. Vi åt god mat och hade det trevligt. Någon gång vid 8 kom Jonas, Hampus, Linnea, Mikaela och Frida. Vi hade en liten förfest kan man säga. Vi gick ut vid 10 kanske. Då var det jäkligt kallt. Så vi var inte ute så länge. Gick hem till Linnea, och värmde oss. Vid 12 tiden gick vi ut igen. Kul var det, skrattade sönder! Jonas och Hampus sov hos mig, för dom orkade inte gå hem, för det var ju super kallt! Vi var hemma vid 1, vilket är tidigt! Men vi var både trötta och frusna. Så vi kollade på en film och sen somnade vi.

Det blev iaf en lyckad kväll, även om vi tog det chill!
Tack allihopa ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

behöver hjälp med min packning! vad är det första du packar ner i din resväska?(förutom pass, biljetter, pengar osv)

2010-01-03 @ 22:29:01
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0