Somnade trots allt!

Vid 7 orkade jag inte ligga kvar i sängen längre, och jag var dö hungrig! Lever på pasta och nudlar nu, för kan typ inte tugga.. Iaf, så jag gick ner och tog en macka, råkade väcka mamma. Hon gav mig medicin, och satte på tvn till mig, hihi ♥
Jag somnade nästan i soffan, så jag gick upp till min varma säng, som inte var så varm.. Satte på älsklings spellista, och somnade till den, gulligt!
Vaknade nu vid 10 av ett trumsolo, gissa om jag blev sur! Hahaha!
Jag gick ner och tog en ipren, sen gick jag upp igen. Har bara legat här och latat mig. Men jag blir frisk fortare om jag tar det lungt och sover hela tiden.

Hoppas att min medicin verkar tills imorgon. För jag ska shoppa med syster&bror ♥
Det kommer bli jätte mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0