Tidig morgon?

Woho, har inte sovit på hela natten typ. Vaknade vid två, av att jag hade ont i mitt öra. GREAT
Inte bara halsen som det är fel på. Det är fel på hela mig :o
Jag är förkyld hela tiden
Jag har ont i halsen
Jag har ont i örat
Min mage fuckar sig hela tiden
Jag har ont i huvudet
Och jag har astma
Det är väl kul, tycker ni inte?
Jag hatar allt som heter medicin just nu. Får äta mega stopa tabletter för halsen, euw på dom. Sen får jag ta min astma, 6 gånger om dagen.. Och ipren tar jag .. några gånger om dagen ja.. Känner mig som värsta knarkarN.
men så får det vara, yeah.
Just det! Mamma köpte kalktabletter till mig! WIHO! Nu slipper jag äta äcklig ost, eller tvinga i mig rutten mjölk :D okej, inte rutten.. Men mjölk är det vidrigaste jag vet!
Ska sluta klaga på att.. Jag är jätte kräsen känner jag.. Men provade mammas röra innan, den var inte så god nej.. Jag äter för fasiken ingenting om man tänker efter :o sjukt är det.

Iaf, ligger i sängen och lyssnar på Ken Ring, kung är han! Jag svär på allt, han är kärlek rakt igenom! 

Ni vet att jag älskar gbg? Uhh, jag vill dit, nu. På en gång! Ha party med finaste Amanda och Daniella, bara gå loss totalt! Saknar Angie och Sandy med.. Mådde så jäklans bra senast vi träffades. Det är så lång tid i mellan gångerna. Funderar på att dra dit, och brångla med spårvagnarna, och åka till amanda, och överraska henne, det hade varit bäst. Eller åkt upp till Partille och gå till deras skola, hahah! Jag kommer gå vilse, haha. Men Götet är fortfarande det bästa jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0