Vad har blogg.se för problem?

skulle ha stannat kvar på blogspot kanske.. Innan kunde man inte se informationen om bloggaren, nu kan man inte se statistiken. GREAT. Får damp när man inte kan det. Det är en vane ska att gå in och kolla om ag har fått n¨ågon trevlig kommentar eller att bara kolla statistiken. Det är sånt jag gör när jag inte bloggar, kollar runt och har allmänt tråkigt.

Tänkte bara påminna om en sak.. Imorgon ska jag till skolan, har äntligen blivit frisk! Men det kommer bli mycket plugg denna veckan, eftersom jag missade en hel vecka ju! Så tror att jag ligger efter i några ämnen, ska försöka ta igen det mesta, och ligga lite föra som innan, alltid bra. Gillar att ligga före.
Men iaf, jag kommer inte uppdatera så ofta, kanske någon gång om dagen. Så tror inte att jag skiter i att blogga, det gör jag aldrig :)

Förresten, visste ni att jag har en till blogg? Där jag skriver precis hur man mår, hur jag tycker och tänker o saker, skriver väldigt mycket om min älskade vän- Musiken!
Har har du en låt som jag lyssnar på just nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

man blir så less ibland !

2010-01-31 @ 23:37:09
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÄS MIN BLOGG!

.

.

Jag är en söt,charmig,smal,modemedveten och ärlig tjej som är brunett!



Ni vill inte missa min blogg

2010-02-01 @ 00:29:36
URL: http://paulinapanaxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0