5 - och jag mår skit

Kanske lite för sent att säga god morgon nu med.. För min del är det morgon iaf. Igår så åkte jag och träffade min underbara vän Josefin, att vara ifrån henne i 2 veckor var inte helt okej. Men vi träffades spelade lite basket och hade kul! Pratade om allt, gled runt på moppen.. Hyrde en film också, som vi såg hemma hos Follan. Viktor, Alexander och Erik var nuubs och lanade hemma hos Follan..
Det var kul iaf. Och sen låg vi och pratade bort hela natten. Nej, det gjorde vi ju inte, men vi pratade en stund.

Idag åker Josefin till Gotland i 2 veckor, och när hon kommer hem hinner vi bara träffas i några dagar för sen åker jag ju till Turkiet. Sen när jag kommer hem börjar skolan.. Längtar verkligen inte. Vet inte ens vilken linje jag ska välja? Känns som att det är mitt livs val, och det är det i stort sätt ju ..

Nu ska jag  göra en ny design, försöka iaf. Vi får se hur det blir. Eller så lånar jag en färdig från någon sida .. 

och rubriken.. tolka den inte fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0