Nyss hemkommen!

Från ett par sköna och dessutom roliga timmar på badet.

Det har inte varit i mina tankar att ens blogga, kanske borde få in sånna vanor att blogga direkt när man vaknar, och sen innan man lägger sig, där i mellan kan det komma vad som helst .. :)

Idag var jag tvungen att stiga upp vid 9, var jätte trött. Stannade uppe ganska länge och pratade med mina fina pojkvän, som just nu är utomlands.. Direkt när jag vaknade så var jag tvungen att klä på mig och borsta tänderna, sedan bar det av till vårdcentralen och ta ett nyss halsprov, en odling denna gången. Hoppas det är något man kan bota, så jag slipper gå runt och ha ont hela tiden. Vill inte smitta min älsking sen när han kommer hem sen heller, hihi! Hade så roligt idag att jag glömde att jag hade ont i halsen, var tvungen att känna om det var kvar, och attans!! Det var kvar..

Åkte till badet med min familj, eller några stycken av min familj. Det var trevligt låg och solade en stund. Träffade några vänner där senare, så jag var med dom tills jag åkte hem, ska nog ut och träffa dom ikväll igen!

Nu när jag kom hem så åt jag frulle, och så kom morfar med. Klippte honom, tycker att jag börjar bli bra på det där!

Nu ska jag ta en kall dusch, sen jag jag umgås med min familj, ohyeah..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0