Ojsan!

Måste verkligen bli bättre på det här med att blogga.. Innan var det hela tiden, nu är det aldrig?
Jaja.. Kan ju skylla på att jag inte haft internet sen i torsdags, och dagarna innan det har jag bara vägrat att sitta vid datorn. Har varit kalas väder, och jag verkligen älskar det! Om det är 30 grader i vanligtvid så kalla sverige, hur varmt är det då i Turkiet?

Nu under kvällens gång, kommer en massa bilder! Och  flera inlägg, om jag kan då. För det ska tydligen åska hela kvällen, men har ju min sån.. donk eller vad det heter. Kallar iaf det för bärbart internet, fantasi på högnivå :)


En gammal bild på mig sen i november! tur att håret växer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0