Upptagen

Jag har varit upptagen dom senaste dagarna, jag kommer inte ens ihåg med vad.. Jag har iaf träffat nära och kära, njutit av sommarlovet och njutit utav livet.

Var i Helsingborg på Rix Fm / Helsingborgs dagarna. Skulle dit imorgon/idag/lördag, men lite problem uppstod, så det blir inte av. Kanske Halmstad på söndag, jag vet inte. Min bästa vän kommer hem imorgon/idag/lördag, har längtat otroligt mycket.

Ska åka till henne imorgon, lovely. I veckan blir det nog ut på äventyr, jag vet inte, vi får se.

Min älskade kamera är sönder, hur den gick sönder vet jag inte. Men den funkar inte iaf, och jag saknar den. Har ingen kamera tills turkiet? Känns bra... fast ne.

om 7 dagar kickar jag iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0