i neeeeed sömn!

i'm so trött really trött lalalala!
Humor, mhja!

Idag blev det markaryd. Kollade efter bal klänning på Statuz. Hittade en, huhu. Men liksom, den var jätte stor över tuttarna och itne riktigt min style? Så jag sket i den..
Vi åt på pizzabutiken, måste bara påpeka hur snygg den killen på pizzabutiken var, haha! Träffade Josefin med, trevligttrevligt.
Det blev Rocka Huset med, ganska kul. Jag gjorde det kul, vad annars? ;)

Nu blir vi seriösa igen! Snart ska jag lägga mig i sängen och läsa ut den där boken, som ska vara utläst imorgon, har hundra sidor kvar. Great. Ska egentligen skriva en boksak med, men glömde bladet i skolan, så jag får komma ihåg allt i huvudet, som om jag inte ha tillräckligt där inne just nu?

BTW!
våran vikarie är sjuuuk! I huvudet då.. Fick damp på henne idag. Ringde till mamma och klagade. Och mamma sa att hon skulle säga till på utveckligssamtalet, till min mentor då. Jag bara, men tänk om det är B****** som är där ist? Då sa mamma att hon skulle säga att hon inte vär så populär bland oss ungdomar, skrattade sönder

OCH VISSA MÄNNISKOR ÄR JU FÖR PATETISKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0