let's make things clear ..

Okej, jag hatar dig inte, right? Jag ogillar dig bara. Och jag vet  att du pratar om mig, till mina nära och kära mjaou! Så du kan ju ta ditt skit snack och stoppa upp det där solen inte skiner.. Jag blir fett flippad när jag hör allt du har sagt om mig. Och att jag är äcklig osv, ja du.. Det är äckligt att ens se ut som dig, och att sen dränka sitt asikte i tusen kilo brunkräm gör ju inte saken bättre ;) Okej, jag ska inte var Miss Bitch längre. Men jag blir helt galen när jag hör vad du säger om mig. Jag har inte gjort dig något, och du har absolut inte gjort mig något.. aah, förutom att prata om mig då..  Men om du pratar om mig, så pratar jag om dig, det bara blir så. Och dom blickarna du ger mig, hahah. Hej Miss Bitch! Du tror verkligen att du är något? Att alla ska se upp till dig. Bara för att du tror att du är såå bäst, så vacker osv. Hahaha, ska bomba dig och dina tankar ;)  För lilla gumman, dina tankar är helt rubbade, hela du är rubbad. Vad du än säger, så får jag reda på det. Så kör upp hela dig någonstans, äckel!

God morgon!

Kände att jag var tvungen att skriva av mig lite, hehe. Och nej, jag är absolut inte elak! Igår var jag uppe ganska länge, mådde verkligen jätte illa. Så låg i sängen och tyckte synd om mig själv. Och när jag väl somnade, så drömde jag om en hemlös gubbe, inte så kul.. Men när jag vaknade någon gång på natten, så låg han och kröp på mitt golv, och sen kröp han upp i sängen, man kan ju undra vem som hade feber? Om inte lilla elin :)
Stannade hemma idag, för när jag reser mig, så mår jag jätte illa. Känns om att allt jag hatr inom mig ska komma upp när som, inte så kul kanske..

KRYA PÅ DIG ELIN, och alla andra som är sjuka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0