Toaletten?

Hejsan alla bloggläsare :)
Just nu så sitter jag på toaletten, och nej, jag gör ingenting. Utan jag abra sitter här och tar det chill. Jag gillar attt vara här inne. Dels för att det är bäst ljus och dels för att det är lagom varmt här.

Jag mår inte alls bra.. Vill bara lägga mig ner och sova, men jag kan inte. Har fett ont i magen, hej magproblem? Kanske borde ta och äta något normalt? Har levt på makaroner/spagetti dom senaste dagarna, huhuh. Men jag vågar knappt äta, för jag har lite ont i halsen. Jag är sjuk hela tiden, det är inte så kul nej.

Innan idag kikade jag runt lite på H&M, hittade en massa söta, fina stuffs ♥ , fast vet dock inte om mamma vill köpa till mig.. Kommer lägga in bilder på sakerna senare!

Snart kommer min lön, blir runt 3000, inte så mycket. Men jag jobbar trots allt bara en timme i veckan! Sen konfirmeras jag, hoppas på en hel del pengar där med.. Sen blir det kanske sommarjobb, 3000 där. Det kommer bli en hel del penger, huhuh. Och då blir det säkert en tripp till mitt kära Göteborg för en hel dag med bara shopping :)

Och bara så att alla vet, så saknar jag Besart, håller nog på att dö? Nej, men vi träffades i fredags, men det känns ändå som evigheter sen! Han är bäst, ♥



Förresten, det kanske blir en tatto efter min födelsedag, jag är taggad, och fett rädd!

Kommentarer
Postat av: Mimmi Sofia

Vilken söt bild :-)

2010-03-28 @ 23:53:47
URL: http://mimmiskarlsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Mysig blogg :)

2010-03-29 @ 00:05:14
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0