Godmorgon!

Idag är jag galet trött, somnade någon gång vid 2 inatt.. Inte bra att vara uppe länge sen sova länge på ett 'mini' lov! Jag har haft en galet bra helg iaf. Och nu väntar en stressig vecka mig.. Massa läxor och prov, det är konfirmation denna veckan. Mina släktingar från Danmark kommer.. Det är en massa.. Skulle helst vilja chilla, träffa baby och alla andra! Men nej, så blir det inte..

Nej, nu ska jag stänga datorn och göra frukost. Sen blir det att cykla till skolan. Tycker synd om er som börjar klockan 8 ;)


en seriöst bild, sen blir jag såhär..


Hahah, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hade en helt okej lördag. Hur mår du idag? Kram

2010-05-17 @ 10:38:00
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0