Bra kväll!

Igår kväll kom några vänner hit.
Annie och Emma.
Vi kollade på en film i 20 minuter.
Sedan bestämde vi oss för att gå ut.

Väl ute så snackade vi lite skit, haha.
Träffade även på lite andra människor.
Calle, Filip, Robert, Tim, Linnea och Sofia.
Vi hade det ganska kul faktiskt.

Kvällen slutade med att jag, Robert och Filip gick till shell.
Och det är gaaaanska långt dit!
Det hemskaste var ju att jag fick gå från shell och hem,
HELT ENSAM!
Var jätte rädd och trodde att alla bilar skulle kidnappa mig.

Kom hem vid 3 tiden.
Somnade direkt!
Och har sovit fram tills nu ungefär.
Riktigt skönt.

Nu ska jag nog ta tag i mitt liv.
Och göra en skit stor frukost.
Även om jag inte är hungrig och sådant.
Menmen!

Jag skriver senare!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0