Engelska prov och Ken Ring

Sitter i sängen och lyssnar på Ken Ring.
Det är kärlek.
Övar också på mitt gigantiska prov som jag har på fredag.
Hoppas att det kommer gå bra.
Måste få upp mina betyg lite lite lite!

Idag var skolan helt okej.
Hade tre lektioner.
Först hemkunskap.
Lagade vegetarisk lasagne (heter det ens så?)

Sedan hade jag SO.
Gjorde färdigt ett arbete.
Tror iaf det, är redovisning imorgon..

Sedan matte.
Ingen seriös lektion alls.
Men sådant är kul ibland!

I ungefär 1 timme gick jag runt bland olika klassrum.
Ï varje klassrum var det information om olika linjer.
Min hjärna ville dö ganska mycket.
Är sjukt orolig inför valet.
Tänk så kommer jag inte in?!
Hela mitt liv skulle rasa.

Men nu ska jag plugga.
Och lyssna på Ken Ring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0