Målar naglarna och lyssnar på Lasse Lindh

Mhja.. Rosa underlag med blått graffiti över, ser ganska fräsigt ut.

Jag tränade idag. Andra gången på ett år tror jag. Och jag tycker att det är kul.
Hade förväntat mig att det skulle vara något utav det tråkigaste jag gett mig in på.
Har träningsverk i armarna, i magen och på insidan utav låren.
Jag åstadkommer något, jag är stolt över mig själv.

Jag ska pierca mig.
Efter en massa tjat på mamma, så gick hon med på det.
Det räckte att visa henne en bild, och då gav hon med till slut.
Jag är stolt över min mamma, som låter mig vara fri.

Jag ska nog göra en tattoo med.
Hittade en jätte fin innan idag.
Ska bara få mamma att gå med på det.
Eller.. Hon är med på det, fast inte nu kanske.
Ska önska mig det i julklapp, ja, så blir det.
En tattoo i julklapp.

Imorgon ska mamma beställa tid till klippning och färgning.
Jag är taggad på det.
Jag vill inte vänta längre.. Men mamma säger att jag måste vänta.
Jag är förvånad över att hon gick med på det.
Att hon tyckte det var fint.
Hoppas mina nära och kära kommer tycka det är lika fint som jag tycker.

Nu ska jag måla klart mina naglar.
Och sen ska jag packa en liten väska.
För imorgon ska jag på en utbildning, det kommer väl bli kul.

Förresten, jag vill till Stockholm.
Och gå runt och spendera pengar i en massa Secondhand-butiker.
Det får bli snart.
Jag måste ha pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0