Frågetecken!

Hej på er!
Jag har inte riktigt haft tid & blogga, men när jag kollar min blogg så har jag för ett dygn sedan uppdaterat & skrivit "krabat" för första gången? Nej, jag tror bestämt att det är någon som är inne på min lilla blogg då & då.

Men ja, dålig uppdatering, jag är sämst. Just nu ligger jag i sängen, är sur för att mina tv-kanaler inte funkar. Men men.. Eftersom jag inte har någon DVD så fick jag låna min brors Playstation och kolla på How I Met Your Mother. Otroligt tråkigt att vara ensam, men jag behöver sömn.

Eftersom jag inte har uppdaterat på hela sommaren ungefär så tänkte jag skriva ner lite vad som har hänt, & jag vet att precis alla kommer att läsa detta. 
Jag har faktiskt inte gjort så mycket. Har mest varit med mina fina vänner, men min man. Jag åkte till Stockholm i 4 dagar med Ebba! Hade det hur roligt som helst, vi skrattade åt människor, vi blev äcklade utav människor. Vi var med i TV. Vi var på Gröna Lund. Vi shoppade. Vi gjorde allt möjligt. Och vi hade ROLIGT! I Stockholm vill jag nog bo någongång i mitt liv! Så sjukt vackert, älskade miljön. Dessutom älskade jag Danderyd. Tar bara typ 10 minuter in till stan, & det var så lungt där. Jag trivdes helt klart! 

Jag har varit i Mellby i kanske två veckor? Jag har solat och haft det jätte bra. & jag har faktsikt inte gjort så mycket mer :)

I söndags var jag på barndop. Min lilla bebis (min systers barn) var så söt & gullig hela dagen! Myspys. 
& om exakt en veckan, så börjarr jag skolan, är sjukt nervös.. 

Love - Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0