Här kommer lyckan för hundar som oss.

Ebba tyckte att jag var hemskt dålig på att uppdatera, så får jag väl göra det nu!

Ligger i Filips säng & lyssnar på Veronica Maggio, jag gillar läget! Ebba sitter & uppdaterar sin blogg tror jag också.. Filip är inte här, så Ebba & jag har det mysigt.
Helgen har varit ganska chill. I fredags så bjöd jag Filip på kina mat, min alla ♥ hjärtansdags present, tyckte det var mysigt. Thim & Johanna följde med också. Men det var PROPPFULLT inne på resturangen så vi bestämde oss för att beställa hem maten istället. Så vi hade en liten romantisk middag hemma hos Thim & Johanna! Sedan kollade vi lite på en film, jätte bra är den faktiskt. Men hela högen var trötta. Så det slutade med att Filip var den ända som kollade på filmen, vi andra låg & sov. Men så får det bli ibland! Igår tog vi bara det lungt. Var hemma hos Thim & Johanna igen. Spelade fifa & lite sånt. Min fina bästa vän Josefin kom & hälsade på en stund också, fy vad jag gillar henne! Filips mamma hade gäster hemma, så satt & pratade med dom när vi kom hem, till ungefär 5 imorse. Kul var det. Har dessutom sovit i fem timmar inatt, kan ju säga att jag är lagom trött nu. Idag gick vi en runda också. Med Vi menar jag Filip, Thim, Johanna & jag. Det var skönt men samtidigt kallt..

Imorgon åker jag hem! Jag & mina fina pojkvän ska måla mitt rum. Fint ska det bli. Men nu tänkte jag beställa hem lite bilder, som kan pryda mina nymålade väggar. & EBBA, JAG HOPPAS INNERLIGT ATT DU LÄSTE ALLT!
Puss :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

detta gillar jag supermycket elinpelin tvättsvamp!

nu ska du blogga VARJE DAG annars kommer jag ring och skälla på dig hohoh :)

vi har det super mysigt här ju ;*

nu ska jag HOPPA in i duschen

<3

2011-02-20 @ 20:18:59
URL: http://ejitrafiik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0