Mys dag!

Idag har bara varit mys. Lagade lite mat till min pojk & till Ebbisen. GOOOOOTTT! Grym är jag helt enkelt, så är det bara. Sedan kollade jag & Filip på Melodifestivalen & tände en massa ljus & hade det mysigt :)
När vi hade kollat lite på Melodifestivalen så kollade vi på en film, 30 days of night. Hehe.. & för en gångs skull så var det jag som var rädd & vägrade se klart på filmen (Filip brukar ligga & skrika som en tjej och vara jätte rädd, sötis ♥) & snart ska vi kolla på en annan film, ingen aning om vad den heter. Sedan ska vi sova. Ska bli skööööööööönt.
Hoppas på att det är lika fint väder imorgon & att våren kommer snart!
Sov gott :)


Visst ser det ut som att han äter en påkörd hamster?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0