En stressig vecka

Hej alla fina läsare :)
Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har verkligen haft fullt upp. Hela helgen var jag med min pojk. & då finns det ingen tid att blogga .. Vi gör alltid en massa roliga saker. Fast jag var lite sjuk i början av helgen. Men mådde så mycket bättre på lördagen. Då färgade jag mitt hår. (Visar bild snart!) Jag kollade på innebandy med. Markaryd vann med 8-1 om ni ville veta! :) Sedan var det bara mys hela dagen! & i söndags så åkte jag på kalas. Det var helt okej! :) Denna veckan har det varit mycket i skolan. Har haft nationella i svenska. Så svårt var det inte faktiskt. Men idag satt jag i tre timmar och bara skrev. Tog en rast på 5 minuter sedan skrev jag bara. Skrev 15 sidor & min lilla hand blev svullen!
Nej, nu ska jag gå. Lovar att jag skriver sen. När har jag något & skriva :)
Puss!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0