Vet inte hur jag riktigt lyckas..

Jag är ganska osmidig, lite iaf!

I förgår så trillade jag med stolen i skolan. Satt & gungade på den. & den gled bakåt. Så jag tar tag i bordet, men bordet följer liksom med. Så efter några sekunder med panik så ligger jag på golvet & alla skrattar. Kul :) Så nu har jag ett fett blåmärke på min vad, aj kan man ju säga!

Idag så skulle jag tända min lampa i garderoben. Då så låter det som en liten smäll & jag får en lampa i huvudet. Först börjar jag skratta. Sen får jag panik över att jag kan ha glas på/i kläderna eller JAG KANSKE BRINNER! Efter några panikslagna sekunder insåg jag att jag var hel. Sjävla glaskulan på lampan var hel. Lite förvirrad över hur det kunde gå till egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0