Lycka!

Känns så bra att det är fredag. Jag älskar det. Vara borta från skolan i några dagar & göra vad man vill utan en massa krav! Att dessutom få vakna en fredags morgon bredvid Fillus, det gör allt lite bättre. Saknar han redan! & sen att han kommer lite senare idag när jag har slutat skolan får dagen att gå fortare. & sen att jag ska spendera hela min helg med honom, varje gång jag tänker på det, så blir jag helt lycklig :)

Ligger iaf i min säng nu, nyss hemkommen. Ska snart till skolan. Men först ska jag borsta tänderna. Woho! Har ont i magen med, kul. Men det blir säkert bra. Lyssnar på Ebba Grön, såååå sjukt bra! Helt kär i den underbara gruppen.

"& jag ska skratta när du faller sönder, inga tårar ska fukta mina torra kinder"


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du har haft en fin dag fina du!



Om det intresserar så missa inte de roliga tävlingarna som är igång. Eller läs om min sjukdomshistoria jag delar med mig av. Eller varför inte kika in alla härliga bilder. Om inte, så ha en fortsatt trevlig kväll! KRAM

2011-01-22 @ 00:25:41
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0