Stressigt!

Har haft jätte mycket & göra dom senaste dagarna, därför har uppdateringen blivit som den blivit.. I måndags var jag iväg hela dagen & när jag kom hem så somnade jag nästan direkt! Igår så var jag också borta hela dagen, sov hemma hos Filip. Så jag åkte hem tidigt imorse & gick till skolan. Var lagom trött. Men vad väljer man, att få sova bredvid en mysig människa eller att vara pigg? Ja, ni fattar!

Sitter i sängen & ska snart äta. Sen ska jag fasiken plugga. Vill ha det gjort. Orkar aldrig göra det i sista sekunden. Det är annars så typiskt mig. Sedan måste jag städa! Mindre kul. Men så är det ibland.

Imorgon så hade jag tänkt att åka hem till Filip igen. Kolla på Vinter Revyn. Men vi får se hur det blir med det. Om jag fixar skjuts hem & sånt.

Nej, nu måste jag gå. Jag skriver sen någon gång!
Kram :)

 


Vem saknar inte att ha skinnjacka på sig nu då?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0